شمالبرگ ShomalBarg.ir
برای كمك به محور مقاومت؛

بانوی رودسری بالاتر از ۲ میلیاردریال طلا اهدا کرد

بانوی رودسری بالاتر از ۲ میلیاردریال طلا اهدا کرد

به گزارش شمال برگ، رشت _ مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان اظهار داشت: بانوی رودسری جهت کمک به محور مقاومت بیشتر از 2 میلیاردریال طلای خویش را اهدا کرد.



هادی سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نگاه خیرخواهانه مردم گیلان در حوزه های مختلف اظهار داشت: گیلانی ها عرصه های مختلف خیرخواهی و نوع دوستی پیش قراول هستند و فرهنگ و آداب این استان با خیراندیشی گره خورده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از اهدای طلا شامل یک گردنبند و النگو ازطریق یک بانوی رودسری برای مساعدت با محور مقاومت آگاهی داد و بیان کرد: این بانوی رودسر مقداری طلا به ارزش ۲۰۸ میلیون تومان معادل ۲ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال به دفتر نمازجمعه شهرستان رودسر برای کمک به جبهه مقاومت اهدا کرد.
سلیمی با اعلان اینکه گیلان استان خیر پرور و دارای مردمانی اعتقادی است، اظهار داشت: مردم گیلان همیشه از جبهه مقاومت و مردم بی دفاع فلسطین و غزه دفاع کرده و این حرکت را به عنوان آرمان و ارزش می داند.
وی با قدردانی از حمایت ها و کمک های نقدی و غیرنقدی گیلانی ها به محور مقاومت اضافه کرد: جمعیت هلال احمر گیلان آماده جمع آوری کمک های بشردوستانه مردم برای پشتیبانی از محور مقاومت است.

1403/08/02
09:49:37
5.0 / 5
8
تگهای خبر: رشت , گیلان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
شمال برگ shomalbarg