شمالبرگ ShomalBarg.ir
استاندار گیلان مطرح كرد؛

گرایش تولید و صنعت به سمت مصرف انرژی های نو

گرایش تولید و صنعت به سمت مصرف انرژی های نو

به گزارش شمال برگ، استاندار گیلان با تأکید بر لزوم گرایش تولید و صنعت به سمت مصرف انرژی های نو اظهار داشت: جلوی نشتی و هدر رفت انرژی در گیلان گرفته شود.



به گزارش شمال برگ به نقل از مهر، هادی حق شناس عصر شنبه در آئین تجلیل از صادرکنندگان برتر گیلان در رشت اظهار داشت: اصلاح بخشنامه ها در عرصه صادرات جهت اجرای آن در گمرکات باید مورد توجه قرار گیرد.
استاندار گیلان با اعلان اینکه صادرات مبنای توسعه یافتگی است، اظهار داشت: توسعه و پیشرفت کشور با کمک صادرات تحقق می پذیرد.
حق شناس با اشاره به در هم تنیدگی زندگی بشر با صنعت و تکنولوژی افزود: زندگی بشر بطور عجیبی با تکنولوژی و صنعت روز گره خورده است و باید خودمان را با علم روز وفق دهیم.
وی با اشاره به رشد چشم گیر کشور در ابعاد صنعتی و اقتصادی اضافه کرد: در کنار تحریم های ظالمانه اقتصاد و صنعت ایران دارای بنیه قوی است و این مهم به خاطر نیروی انسانی قوی است.
استاندار گیلان با اعلان اینکه ایران با نقطه مطلوب در عرصه صادرات فاصله دارد، اظهار داشت: برخی اشکالات مدیریتی و درون سازمانی سبب شده تا صادرات به مفهوم واقعی خود نرسد.
حق شناس با بیان مشکلات صادرات و تولید باید مساله به مساله حل شود، افزود: حل خیلی از مشکلات و مسائل تولید ریشه ملی دارد.
وی با تأکید بر لزوم حل مسائل تولید و اشتغال اضافه کرد: ابتدا مسائل در مدیریت گیلان حلاجی و بررسی شود اگر حل نشد بوسیله نگاه ملی مورد پیگیری قرار گیرد.
استاندار گیلان با اعلان اینکه کوتاهی در عرصه تولید و اقتصاد پذیرفته نیست، اظهار داشت: قسمتی از مسائل تولید، اقتصاد و صادرات گیلان باید در داخل استان حل شود.
حق شناس با اعلان اینکه ظرفیت صادرات گیلان بیش از اندازه موجود است، افزود: مقصرین اصلی ضعف در تولید و صادرات پشت میزنشین ها هستند.
وی با اشاره به نشتی های فراوان در عرصه انرژی اضافه کرد: جلوی تلفات ناشی از هدر رفت انرژی در کشور و گیلان باید گرفته شود.
استاندار گیلان با اعلان اینکه منطقه آزاد انزلی فرصت بی نظیری در واردات انرژی های نو است، اظهار داشت: تولید و صنعت باید به سمت مصرف انرژی ها و تکنولوژی های نو برود.
در این جلسه از ۱۳ صادرکننده نمونه گیلان با حضور استاندار تجلیل شد.


منبع:

1403/07/29
09:28:12
5.0 / 5
19
تگهای خبر: اقتصادی , تكنولوژی , تولید , رشت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
شمال برگ shomalbarg