شمالبرگ ShomalBarg.ir
مدیر كل صمت گیلان:

طرح نظارت ویژه بازگشایی مدارس گیلان با جدیت به انجام می رسد

طرح نظارت ویژه بازگشایی مدارس گیلان با جدیت به انجام می رسد

به گزارش شمال برگ، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان اظهار داشت: طرح نظارت ویژه بازگشایی مدارس گیلان با جدیت به انجام می رسد.



به گزارش شمال برگ به نقل از مهر، تیمور پورحیدری بامداد دوشنبه در چهارمین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان از اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در سراسر استان آگاهی داد و اظهار داشت: این طرح نظارتی همزمان با شروع سال تحصیلی جدید باتوجه به کمیته های فنی و نظارتی و مصوبات این جلسات با جدیت به انجام می رسد.
وی با تقدیر از بر پایی نمایشگاه پاییزه ویژه بازگشایی مدارس توسط اتاق اصناف در رشت و تعدادی از شهرستان ها جهت تسهیل در دسترسی مردم به ملزومات تحصیلی اشاره کرد: نمایشگاه های پاییزه که به مدت ۱۰ روز با تخفیف بالای ۱۵ درصد با استقبال مناسبی مواجه گردید و نیازمندی اغلب مراجعین را به نحو مطلوب فراهم نمود.
رئیس کمیسیون نظارت اجرای بازرسی و نظارت از مدارس پیرامون البسه و سرویس را با همکاری اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی را ضروری دانست و اشاره کرد: سامانه نظارتی ۱۲۴ آماده دریافت گزارشات و شکایات مردم پیرامون تخلفات احتمالی بصورت شبانه روزی فعال می باشد و اولویت بازرسی ها نیز بررسی شکایات اعلامی بوسیله سامانه ۱۲۴ می باشد.
پورحیدری در این نشست کمیسیون نظارت به اتفاق اعضاء کمیسیون به بررسی نرخ های پیشنهادی خدمات بالاتر از ۸ رسته صنفی در مرکز استان پرداخت و اظهار داشت: هیچ شهرستانی نباید نرخ گذاری خدمات را بالاتر از مرکز استان مصوب کند و این تعادل و هماهنگی باید برقرار باشد.


منبع:

1403/07/02
16:19:16
5.0 / 5
325
تگهای خبر: خدمات , دریا , رشت , سرویس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
شمال برگ shomalbarg