شمالبرگ ShomalBarg.ir
گفت و گوی مهر؛

جلوگیری از معلولیت ها اولویت مهم بهزیستی است

جلوگیری از معلولیت ها اولویت مهم بهزیستی است

به گزارش شمال برگ، رشت _ سرپرست اداره بهزیستی فومن اظهار داشت: جلوگیری از معلولیت ها اولویت مهم بهزیستی است.



مریم شمسی پور در گفت گو با خبرنگار مهر اظهار نمود: خدمات بهداشتی و سلامت محور با مشارکت کادر درمان ویژه افراد زیر پوشش بهزیستی فومن عرضه شد.
به گفته وی، متخصص ارتوپد، متخصص داخلی، پزشک عمومی، ماما، روان شناس، گفتار درمانگر، غربالگری بینایی و شنوایی تیم درمان را در خدمات دهی به افراد زیر پوشش بهزیستی همراهی کردند.
سرپرست بهزیستی فومن به تشریح برنامه های این سازمان در هفته بهزیستی پرداخت و بیان نمود: دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه و مسؤولان شهرستان بخشی از برنامه ها در هفته بهزیستی بود.

شمسی پور از برگزاری میز خدمت ویژه مددجویان بهزیستی در فومن اطلاع داد و افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه توان خواستار و مددجویان و همینطور برگزاری پیاده روی خانوادگی ویژه پرسنل و کارکنان بهزیستی فومن بخش دیگری از برنامه های هفته بهزیستی بوده است.
وی با اشاره به اینکه جلوگیری از معلولیت ها در اولویت خانواده بهزیستی قرار دارد، اضافه کرد: دوره آموزشی صوت و گفتار جلوگیری از معلولیت ها و برقراری ارتباط گفتاری در فومن برگزار گردید.
سرپرست بهزیستی فومن از افتتاح چندین پروژه مسکن و اشتغال مددجویان در این شهرستان اطلاع داد و افزود: برگزاری پیاده روی ویژه توان خواستار و همینطور راه اندازی اردوی جهادی در فومن برگزار گردید.

1403/05/05
14:46:13
5.0 / 5
268
تگهای خبر: آموزش , خدمات , رشت , مسكن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
شمال برگ shomalbarg