شمال برگ ShomalBarg.ir
فرمانده انتظامی رضوانشهر خبر داد؛

کشف 850 تن چای فاسد در رضوانشهر

کشف 850 تن چای فاسد در رضوانشهر

شمال برگ: فرمانده انتظامی رضوانشهر از کشف 850 تن چای فاسد به ارزش 800 میلیاردریال در این شهرستان آگاهی داد.



به گزارش شمال برگ به نقل از مهر، سرهنگ حامد شادبهر به کوشش های شبانه روزی مجموعه انتظامی برای پیش گیری از وقوع جرایم و حفظ نظم و امنیت در جامعه اشاره و اظهار داشت: امنیت و حفظ سلامتی مردم از خطوط قرمز پلیس است.
وی در ادامه با اعلان اینکه در پی اخبار دریافتی در خصوص دپو و احتکار مقدار زیادی چای فاسد داخل یک انبار در شهرستان رضوانشهر، بررسی این مساله بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت، اضافه کرد: مأموران آگاهی با انجام اقدامات نامحسوس ضمن اطمینان از صحت موضوع، این مکان را شناسایی نمودند.
فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر از کشف ۸۵۰ تن چای فاسد در بازرسی از محل مورد نظر آگاهی داد و با اشاره به این که کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات ۸۰۰ میلیاردریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این خصوص متهم ۴۵ ساله که قصد انتقال، بسته بندی و فروش چای فاسد را داشت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
این مقام انتظامی در آخر با بیان این که مجموعه انتظامی همیشه با افرادی که با اینطور سودجویی سلامت مردم را به خطر می اندازند، برخورد قاطع و قانونی می کند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


منبع:

1403/02/31
12:48:15
5.0 / 5
395
تگهای خبر: دریا , رشت , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
شمال برگ shomalbarg