شمال برگ ShomalBarg.ir

رگبار و وزش باد شدید در ساعات بعدازظهر چند استان

رگبار و وزش باد شدید در ساعات بعدازظهر چند استان

شمال برگ: رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رگبار، وزش باد شدید موقت و گرد و خاک در بعضی استانها آگاهی داد.


صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، در تشریح آخرین وضعیت هوا در کشور اظهار داشت: روزهای دوشنبه تا جمعه در ساعات پس از ظهر و شب در شمال آذربایجان غربی، ارتفاعات مرکزی البرز، جنوب کرمان و شمال و شرق هرمزگان رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت در بعضی نقاط گرد و خاک و در شمال آذربایجان غربی بارش تگرگ پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: در طول این مدت در بعضی مناطق مرکزی و شرق کشور دامنه های جنوبی البرز، بخشهایی از جنوب غرب و روزهای چهارشنبه تا جمعه علاوه بر این مناطق در شمال شرق و جنوب شرق در بعضی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود.
وی اشاره کرد: از روز چهارشنبه وزش باد و گرد و خاک در نیمه شرقی کشور تشدید می شود در سه روز آینده خلیج فارس و دریای عمان نیز مواج است.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره ی وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار داشت: آسمان تهران فردا (۲۶ تیر) صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و در ساعات شب صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. حداقل و حداکثر دمای ۲۶ و ۳۷ درجه سانتیگراد و پس فردا (۲۷ تیر ) صاف، تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد با کمترین و بیشترین دمای ۲۷ و ۳۸ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.




منبع:

1403/04/26
13:12:39
5.0 / 5
296
تگهای خبر: دریا , شمال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
شمال برگ shomalbarg